Pető Regina vagyok és az online marketing egy szűk területével foglalkozom. A kedvenc területem a webshopok számára a látogató terelési csatornák és stratégia megalkotása. Számomra hihetetlenül kreatív és inspiráló dolog a célközönség és a tökéletes vásárló személyiségének megalkotása, hogy aztán magamra öltve a célközönség perszónáját felépítsem, milyen formában, stílusban és mely csatornákon keresztül lennék a leghatékonyabban vásárlásra ösztönözhető. Szeretem megtalálni azokat a fájdalom pontokat amelyekre céged szolgálatatása, terméke megoldást kínál, hogy a tényleges igényt kielégítve, mindkét fél számára kielégítő módon termelhessünk nyereséget.
Szeretem a tartalom marketing eszközeivel weboldalakat és webshopokat feljuttatni az organikus találati lista elejére. Meghatározni melyek azok a kampányidőszakok amikor érdemes az organikus online jelenlétet megtámogatni fizetett megjelenésekkel, és ezek optimalizálsával a lehető legtöbb látogatót és vásárlót terelni a céloldalakra.
Több, mint 5 éve foglalkozom főállásban online marketinggel és jelentős gyakorlattal rendelkezem a nyomtatott marketing eszközök tervezésében is. Tudásomat folyamtosan frissítem a legújabb online irányzatokkal és eszközökkel kapcsolatban. Folyékonyan beszélek angolul, így hatékonyan tanulhatok a külföldi piacvezető szakértőktől, akik sok esetben rendelkeznek előnnyel az egyes online eszközök használatáal kapcsolatban.
Részt vettem már több márka piaci bevezetésében, mind tanácsadóként, mind tartalom fejlesztőként. Legnagyobb projekteim 2016-ban a Papírból.hu 2017-ben pedig a Coffeenation.hu márka piaci bevezetése, majd 2018-ban a Bookstreet53.com márka mobilbaráttá alakítása és organikus jelenlétének megerősítése volt. 2019-ben elkalandoztam a nyomdaipai területről az IT szakma vállalatirányítással kapcsolatos területeire a SalvadorSystem.hu projekttel. Mindezek mellet a gasztronómia segítségével csiszolom tartalomgyártói késségeimet, melyet a Tesztevok.hu gasztroblogon követhetsz nyomon.
Miért van szükséged marketing támogatásra weboldalad megtervezéséhez, átalakításához, újragondolásához és fejlesztéséhez?
Ha cégednek eddig nem volt online jelenléte, nem rendelkezett saját weboldalal, akkor mint marketinges, segítek a célközönség elemzésben, majd erre építve a kommunikációs stratégia kialakításában. Mely ahhoz szükséges, hogy megfelelően behatárolt keretek között és formában kommunikálhass a szolgáltatásodra vagy termékedre legfogékonyabb célközönség felé. Ha megfelelően kiválasztod a célközönséget, a kommunikációs csatornákat és a stílust, jelentős mennyiségű hirdetési költséget sporolhatsz meg. Ennek része a készülő weboldalad, webshopod, landing paged nyelvezete vagy elrendezése is.
Ha egy már létező wesite-on szeretnél jelentősen javítani, akkor segítek felülvizsgálni az eddig használt webes eszközeidet és kommunikációs csatornáidat és a céljaid fényében javaslatot teszek a weboldalad fejlesztési irányára. Nyomon követem helyetted az online világ népszerű fejlődési irányzatait, hogy a legfrissebb és legjövedelmezőbb irányba haladhass.
Van már marketinges kollégád, mégsem vagy teljesen elégedett? Nem haladtok elég gyorsan, esetleg nem tiszta számotokra milyen irányba kellene továbblépni? A marketingesed lecserélése nem mindig hozza meg a várt eredményt, hiszen a termékeiddel, szolgáltatásoddal kapcsolatos előzetes tudást is lecseréled vele együtt. Radikális lépések helyett kérj inkább felülvizsgálatot. Bevonhatsz mint független szakértőt, hogy felülvizsgáljam kommunikációs csatornáidat, a látogató terelési stratégiát és javaslatot tegyek a weboldalad seo fejlesztésére vonatkozóan.
A fent részletezett kihívásokkal és egyedi igényeiddel egyaránt várom megkeresésedet!